پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع اشتراک Google + چاپ/خروجی صفحه پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع جنسیت زن مرد سن:تحصیلات :شغل:برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید ؟دفعات مراجعه برای خدمت در سال جاری :شفافیت فرایندینحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار :* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد پاسخگویی و مسئولیت پذیرینحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهادهای شما* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی گیری درخواست ها* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد تسلط بر فراینددقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد زمان فرایندتعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم (رسید خدمت )* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد میران مراجعه به بخش ها و قسمت های مختلف برای دریافت خدمت* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد نظام مند بودن فرایندنظم ، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیر کپی شناسنامه ، کارت ملی و ...) به بخشهای مختلف )* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیر قانونی برای دریافت خدمت* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد کلیت فراینداحساس رضایت از خدمت دریافت شده* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد چنانچه علاوه بر موراد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید : اشتراک Google +